FANDOM

I The Sims, om en sim dör, kan en älskad åberopa till Liemannen och engagera sig i en sten-papper-sax spel för livet av Sim (Notera esta Denna möjlighet finns inte tillgängligt för barn). Om Sim förlorar, men Liemannen är på gott humör, kommer jag ta tillbaka den avlidne Sim som en zombie. Zombies Behåll alla sina färdighetspoäng, men förlorar alla punkter Deras personlighet, samt få en grön nyans till Deras hud. Annat än att, zombies är som vanliga simmar på alla sätt. Därför kommer den gula potion drickande från kemin i September ge en zombie till "perfekt" personlighet, med 10 i varje egenskap. Barn kan inte bli zombies.

Om Unleashed är installerat, kommer fröken Lucille återställa en zombie tillbaka till sitt normala tillstånd för §200, esta men kommer inte återställa sims personlighet. Zombies är endast tillgängliga i The Sims 2: University, The Sims 2: Fritid och The Sims 2: Livet i lägenhet. I University, Zombies är gjort genom användning av Paranormal karriär belöning. Sims som dog brought kan vara tillbaka-genom användning av den återuppliva-O-Nomitron. Om en sim bud Mellan §998 och §4127 När du använder återuppliva-O-Nomitron, kommer en död sim komma tillbaka till livet som en zombie. I Freetime, om en ande wish ÅTERUPPVÄCKA misslyckas kommer Sim tillbaka som en zombie. I Lägenhet Life, en av den onda häxan stavar är att föra en död sim tillbaka som en zombie.

Den Sim i fråga kommer att återkomma med en blå hud-ton och förvridna ansiktsdrag, personlighet-set (utgående 4 aktiv 3 lekfulla 1) och förlorar mest, eller alla, av deras färdighetspoäng. Däremot kan en zombie personlighet fortfarande ändras med SIM Modder. Den nya zombie kommer att ha någon tillgänglig sänkt dagligen och livstidsrelation poäng mot WHO Sim brought dem tillbaka som en zombie.

Zombies kan inte gå, hoppa eller springa - De flyttar med en zombie "knega", även om de kan gå upp och ner i trappor Normalt. Zombies är endast tillförlitlig om de är ålders tonåren. De kan få stipendier och gå iväg till college, där de kommer att bli unga vuxna. När de kommer tillbaka, kommer de att bli vuxna, sedan ett stopp åldrande. DÄRFÖR gör zombies inte dör av ålderdom. Bebisar, småbarn och barn kan inte zombies bli. Sims Kan visa avsky När en zombie är i deras närvaro, och zombies kommer emellanåt tror Acerca hjärnor, som är en referens till den gemensamma tron att de äter hjärnor. Även om det är möjligt för Sims att ingå relationer Med zombies, både manliga och kvinnliga zombies är sterila. Med detta sagt, om en zombie impregneras via testingcheatsenabled, deras nyfödda barn blir normal Besitter ingen av zombie kvaliteter. En zombie hygiennivå Kan förfalla snabbare än för en vanlig sim.

När en sim har Bli en zombie, kan de inte botas utan användning av ett hack: t.ex. InSIMenator eller ett program:. Såsom simpe [1] DÄRFÖR spelarna shouldnt förvandla en sim till en zombie om de inte är säkra Det är vad de vill göra.

Skillnad från hur framställs som vanligt är vi zombies, kan zombies inte äta kött Sim (eller hjärna) eller slå andra simmar till zombies, men som mods lägger Sådana interaktioner. Emellertid kan zombies använda återuppliva-O-Nomitron, och kan vara häxor. DÄRFÖR avlidna Sims De kan föra tillbaka som zombies, precis som levande simmar kan.

Slumpartad wiki